Monitor support

Geen signaal

Iedere Beetronics monitor heeft verschillende video aansluitingen en kanalen. Het is van belang dat de gebruikte video aansluiting en het geselecteerde input kanaal overeenkomen. Dit kan het gedaan worden met de bedieningsknoppen op de achterzijde van de monitor of met de standaard meegeleverde afstandsbediening. Standaard staat het scherm ingesteld op het HDMI kanaal.

  1. Klik op Input en selecteer het kanaal dat overeenkomt met uw aansluiting.
  2. Klik op Enter/Auto om de selectie te bevestigen.

Indien de resolutie en het signaal van de bron ondersteund worden bent u klaar met het installeren van de monitor. Deze is nu klaar voor gebruik.

Als het probleem blijft bestaan nadat u bovenstaande stappen doorlopen heeft, dan kan het zijn dat de resolutie en frequentie van het signaal van de bron niet ondersteund worden. Controleer in dit geval of de signaalinstelling van de bron overeenkomt met de ondersteunde resoluties en frequenties van de desbetreffende monitor.

Als het probleem blijft bestaan nadat u de onderstaande oplossingen hebt uitgevoerd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.30 op 03 808 1603 of via email op info@beetronics.be.

Contact 0
Inloggen
Welkom terug
Wachtwoord vergeten?
Ik ben nieuw hier
Nieuw account aanmaken?
#replace title#
Uw winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg

Geen producten in uw winkelwagen

Bekijk onze monitoren